«Αν σου μιλώ με παραμύθια είναι γιατί τ’ ακούς γλυκύτερα.» Γ. Σεφέρης

Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Το κοριτσάκι με τα σπίρτα

Από πολύ μικρή ένα παραμύθι που μου έφερνε μεγάλη θλίψη, σε αντίθεση με την ανακούφιση που εισέπραττα από άλλα παραμύθια που διάβαζα, ήταν "Το κοριτσάκι με τα σπίρτα". Έτσι όταν ασχοληθήκαμε με τον Χανς Κρίστιαν Άντερσεν μπήκα σε μεγάλο δίλλημα για το αν έπρεπε να το διαβάσουμε και να το μελετήσουμε με τα μαθητάκια μου. Ένα ήξερα σίγουρα, ότι δεν ήθελα να πληγωθούν. Τελικά τι μπορείς να κρύψεις από τα παιδιά, "έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα".
Και η λύτρωση ήρθε μέσα από τους μικρούς μαθητές μου. Μια μεγάλη συζήτηση για τη σημερινή οικονομική κατάσταση και τα αποτελέσματά της και για την επίπτωσή της στα παιδιά, για τις εικόνες γύρω μας, τα παιδιά στα φανάρια και όχι μόνο... Ένιωσα έκπληκτη από τον τρόπο με τον οποίο προσέγγισαν τα παιδιά το παραμύθι! Έγινε και ο παραλληλισμός του με το "Ένα δέντρο μια φορά του Τριβιζά"... και όταν το κλίμα άρχισε να βαραίνει ξεχύθηκε από το CD player η γλυκιά μελωδία από το αντίστοιχο κομμάτι των αδελφών Κατσιμίχα :).

Αυτό λοιπόν είναι το δικό μου παραμύθι, που ίσως σκούπισα πάνω του, τα παιδικά μου δάκρυα. Ευτυχώς υπάρχει και η ψηφιοποίηση και μπορώ να το μοιραστώ μαζί σας. Όμορφη εικονογράφηση, δε συμφωνείτε;


Ακούστε και δείτε από to youtube το παραμύθι από τους αδελφούς Κατσιμίχα:


Οι στίχοι του τραγουδιού με τους οποίους ασχοληθήκαμε στο μάθημα της γλώσσας:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μας το παραμυθοσχόλιό σας!